YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sunday, January 8, 2012

Naughty friend :)



Hello guys :) Fara na story siket about someone . My classmate time form 3 tahun lpas . Name dy suhaimi , fara pnggel dy emy je . Start from esok dy na pindah . So emy jngan nakal-2 , perangai jage , ingat pesan aku blajar lagi penting okay . Sekolah baru so azam baru juge taw ! Hope nnti kau pindah jngan lupe at aku yg dh bnyak berjase at kau nihh , Aicehh >,<  Lepas ni aku dh tade dh kwan lelaki yg periang mcm kau :( Abes lepas ni klau aku tade duet na minta sape , na pau sape ? hehe gurau jep . Di sini saya Nur Farahin Binti Abdull Rashid ingin meminta maaf dari hujung rmbut sehingga hujung kaki hii . Klau kau ade bnyk terase dgn aku selame ni sorry lah mem , aku nihh mmg suke ganas ngan kau . haha :D Start from now , kau juge jngan smoke lgi okay. #Pesanan yg paling penting n b'harge dri aku . Tiap hri aku bgtw en psal ni. Try brubah okay. Aku tahu kau skang dh makin okay but ape pun kau terus lah maju kehadapan untk belajar bukan untk berfoya-2 na crik girlf jep . hihi . Okay lah Selamat Tinggal Sahabat C: 

Sincerely , 
 Farahin Rashid :)

No comments:

Post a Comment

Followers